Hip: Tapi tidakkah Johan tahu perbuatan seperti itu kurang manis?

Johan:
Saya hairanlah, mengapa apabila kami berbuat begitu, orang pandang serong, tapi bila artis lain buat perkara sama, tidak ada siapa yang pertikaikan. Kami cuma laga pipi, dan perkara ini juga dilakukan artis lain apabila mereka berjumpa. Lagi pun, adalah lebih baik apabila kami, yang memang mengaku bercinta buat begitu, daripada mereka yang tidak mengaku bercinta, tetapi buat perkara yang serupa. Mengenai isu peluk itu, ingin saya jelaskan walaupun kami berpeluk tapi tidak sampai melekapkan dada masing-masing. Ozlyn hanya bergantung di leher saya dan saya sifatkan pelukan itu sebagai pelukan memberi semangat.

(yang ni gambar hiasan jer ni...)
Tak tahu nak ulas macam mana. Korang baca lah sendiri kat [sini] dan [sini]. Gambar kat [sini]. Lepas tu buat lah pertimbangan sendiri baik ke tak baik..sesuai ke tak sesuai...

Comments (3)

On March 18, 2009 at 2:48 PM , Anonymous said...

nama jer Islam.....dah x dak nilai islam dah dlm jiwa tu yg jadi gitu....Islam hadhari la katakan............"apabila tiba di satu zaman yg mana org buat maksiat atau dosa berbangga dgn perbuatan mrk...itu lah tanda kiamat sudah dekat"

 
On March 18, 2009 at 3:01 PM , Unknown said...

setuju benar dgn 'takbir', yerlah kemerosotan nilai2 islam kat naka2 muda jelas skrng nie..apa peranan pemimpin untuk memodalkan insan dgn nilai2 islam dlm diri mereka...itu tgjawab yg perlu dipikul...

kalau tak mampu beri pada yang mampu..

 
On March 20, 2009 at 3:21 PM , Anonymous said...

Klau dh pemimpin yg ktanya memperjuangkan agama dan bangsa pun rosak dengan gelaja rasuah, apatah lg anak2 muda. klau sekrang peluk2 tu perkara biasa, nnti brcumbu pun akan jd prkara biasa.

ahh..mudahnya syaitan merasuk.