Hip: Tapi tidakkah Johan tahu perbuatan seperti itu kurang manis?

Johan:
Saya hairanlah, mengapa apabila kami berbuat begitu, orang pandang serong, tapi bila artis lain buat perkara sama, tidak ada siapa yang pertikaikan. Kami cuma laga pipi, dan perkara ini juga dilakukan artis lain apabila mereka berjumpa. Lagi pun, adalah lebih baik apabila kami, yang memang mengaku bercinta buat begitu, daripada mereka yang tidak mengaku bercinta, tetapi buat perkara yang serupa. Mengenai isu peluk itu, ingin saya jelaskan walaupun kami berpeluk tapi tidak sampai melekapkan dada masing-masing. Ozlyn hanya bergantung di leher saya dan saya sifatkan pelukan itu sebagai pelukan memberi semangat.

(yang ni gambar hiasan jer ni...)
Tak tahu nak ulas macam mana. Korang baca lah sendiri kat [sini] dan [sini]. Gambar kat [sini]. Lepas tu buat lah pertimbangan sendiri baik ke tak baik..sesuai ke tak sesuai...

Comments (3)