Selangkah ke hadapan...mungkin itu yang selalu kawan aku 'rumah teres' ucapkan apabila sesuatu perubahan atau pembaharuan dilakukan..sebenarnya aku cuma nak 'promosi' satu barangan yang lama tapi baru je jadi milik aku...itu dia Panasonic VDR D220 ataupun videocam terbaru. Harganya?..kalau market price dalam RM1600 juga la...tapi atas kebijaksanaan aku akhirnya harga dapat dikurangkan 50%..jadi la RM800. heheh..bijak tak?



Ada lagi, setelah dirunding habis-habisan dengan mengambil kira kos penghantaran ditiadakan (beli by hand), tanpa SD card dan juga DVD disc..akhirnya penjual memulangkan semula RM100 kat aku...jadi lah harga muktamadnya RM700 jer...murahkan? Terima kasih kepada bro Shah yang menghantar terus di pintu rumah aku. Fuh...


bro shah kat rumah aku

Comments (1)

On November 26, 2008 at 1:12 PM , Anonymous said...

haahahah jgn lupa suntingan pertama Panasonic VDR D220 semasa lawatan ke medan nanti....hehhehehehe.......ehmm
tp bentuk vcam tu mcm tuan yg jual tu jua...sihatttttt....huhuhuhuhu