Apa kelebihan yang ada pada blogger in draft? Saya dapati banyak yang kita boleh buat dengan blogger in draft. Antaranya Commentbox untuk blogspot. Yang kedua Export blog.

Ap
a yang saya maksudkan dengan export blog adalah anda boleh export keseluruhan posting blog anda termasuk komen pelawat dan boleh dimasukkan di blog baru.

Kelebihannya disini, anda tidak perlu untuk copy satu persatu posting anda untuk dimasukkan ke blog baru. Senagng bukan? Cara mengexport anda boleh baca disini..

Sekarang anda lebih mudah mengendalikan blogspot. Pelbagai kemudahan sudah diberikan. Anda hanya perlu bijak menggunakannya.

Comments (1)

On December 5, 2008 at 1:48 AM , Anonymous said...

Global Excellent Marketing Sdn Bhd(GEM) Golden Swiftlet / Walet Emas – Perunding, Pembangunan & Pengurusan Industri Sarang Burung Layang-layang (walet/walit), Pakar Rekabentuk Rumah Burung Layang-layang (walet/walit). -

www.gem.tl.my

Sertai GEM Community secara percuma. Satu tapak untuk para Usahawan - usahawan berkongsi-kongsi maklumat dan pendapat (Forum, Blog,Direktori, Iklan Percuma DLL) dalam bidang yang ceburi seperti Pertanian, Ternakan DLL.

www.gem.socialgo.com

Direktori Pertanian Malaysia – Himpunan Weblog Pertanian & Penternakan Malaysia –

www.pertanianmalaysia.blogspot.com