Sengal seluruh badan, letih memandu hari ni..sebenarnya hari ini aku menghadiri mesyuarat perlaksaan aktiviti 2009 bagi subjek Teknologi Kejuruteraan bersama dengan guru-guru Teknologi Kejuruteraan Negeri Kedah dan En. Halim, pegawai Teknik Vokasional di JPN Kedah 2 petang tadi..mesyuarat diadakan di SMK Mergong..

Ini merupakan perjumpaan kedua bersama dengan En. Halim kerana sebelum ini mesyuarat panitia daerah pernah dihadiri oleh beliau di PKG Kuala Pegang..walaupun agak lewat perancangan tahun ini, mungkin kerana rombakan penjawatan baru di JPN, aktiviti tetap dijalankan sebelum-sebelum ini seperti mesyuarat PBS, menghasilkan set soalan percubaan SPM dan lain-lain.

Mesyuarat selama 2 jam membincangkan tentang aktiviti selepas cuti iaitu menghasilkan set soalan gempur SPM dan soalan-soalan topikal Tingkatan 4 dan 5. Letih juga memandu jauh-jauh untuk mesyuarat selama 2 jam saja...tapi apa boleh buat, aku jer yang jauh..yang lain boleh kira dekat juga..terimalah. Mesyuarat berikutnya diputuskan pada 24-25 Jun nanti di Sik (bermalam la tu...). Sebelum itu 16-18 Jun aku dan beberapa rakan akan berkampung di Hydro Majestic Hotel, Penang untuk pemurnian soalan percubaan..

Kelmarin, 26.5.09 aku berada di PKG Yan, di SK Langkasuka untuk mesyuarat panel soalan percubaan kali ke-3..dah lama tak sampai kat Yan ada juga member yang sesat...masih ingat lagi kenangan 2006 ketika bersama Ustaz Sham, Ustaz Fuad, Cg Megat dan lain-lain bersama pelajar-pelajar dalam program Lead Trac ketika menaiki Tangga Kenari di Titi Hayun di situ..letih tak sangga..blogger neldras dan fiquery pun ada..

Dan kelmarin juga mesyuarat Majlis Guru diadakan di sekolah..hehe sorry banyak2 la kawan2, tak dapat nak menghadirkan diri..aku rasa berapa kali dah aku miss meeting Majlis Guru tahun nie..nak buat macam mana boss, hok deme tu lagi penting. hehe
Baca seterusnya..

Sama juga lah hari nie, clash meeting dengan panitia di bawah Unit Teknik dan Vokasional SMKAB, hari sama, jam sama...tajuk dan tempat meeting jer lain-lain. Sorry juga kat boss, terpaksa excuse kali nie...hok deme sana tu lagi penting. hehe.. Harap-harap meeting tadi lancar kut, mesti padat dengan perancangan...erm, amacam blog terupdate ke tak??

Dan esok, hari terakhir persekolahan..semua kerja nak kena siap malam ni jugak. Start 28 Mei-13 Jun warga pendidikan akan bercuti persekolahan penggal 1. Bagi warga SMKAB, terdapat guru dan pelajar yang terlibat dengan perkampungan ilmu dan Tunas Muda pada musim cuti nie..jalankan tanggungjawab anda semua sebaik mungkin. Juga minta maaf banyak2 buat rakan2 kerana tak dapat membantu untuk Karnival Sukan Sime Darby 2009 jumaat dan sabtu nie, sebabnya? erm baca kat bawah...hehe. Tahun ni tuan rumah, tahun lepas kat teluk Bahang, tahun depan kat Selinsing, Perak...yang tu aku mesti pergi..Buat rmz dan Big Boss, selamat berangkat ke tanah suci..semoga selamat pergi dan pulang dan mendapat kesempurnaan dalam ibadah yang dilakukan...

Aku? Emm...aku juga akan bercuti mulai tengah hari esok..ke Sarawak selama seminggu bermula 28.5.09, flight 5.45 petang. Doakan keselamatan kami sekeluarga..InsyaAllah, tiada halangan aku akan menulis lagi di sini..tunggu cerita-cerita menarik dari Kuching, Sarawak..Selamat Bercuti Semua..

Comments (0)