Letih..itu yang boleh diucapkan setelah 3 hari 2 malam (23,24, dan 25 Julai 2009) berada di Sungai Angkat, kawasan air panas Ulu Legong di Daerah Baling untuk menjayakan perkhemahan perdana unit-unit beruniform..walaupun tidaklah sehebat eksplorasi Hutan Lipur Royal Belum di Tasik Banding tahun 2006 dan Ekpedisi Gua Gendang 2004 dan lain-lain lagi..tetapi aktiviti dan komitmen tetap diberikan untuk tidak menghampakan rakan-rakan yang setia berada di sana..

Aktiviti yang dijalankan tidaklah terlalu mencabar kerana kawasan perkhemahan di sini merupakan kawasan tumpuan ramai orang di hujung minggu, untuk tujuan bersantai bersama keluarga. Air yang sejuk di Sg Angkat dan berhampiran dengan Kolam Air Panas Ulu Legong memang menjadi tumpuan ramai. Sejuk memang sejuk, tapi itu saja air yang ada..sumber air utama kami sepanjang 3 hari berada di sana..

Akhirnya dah lewat petang pada hari Sabtu, sehingga jam 5.30 petang barulah segalanya selamat...letih juga menguruskan soal peralatan dan pengangkutan pelajar petang tu..ermm nasib baik juga ramai guru yang sudi membantu waktu itu...terima kasih semua..

Gambar-gambar sekitar perkhemahan...





Lagi gambar klik sini..

Comments (0)